Piegāde / Apmaksa

Apmaksa

VISA, MasterCard, Maestro maksājumu kartes
Veicot priekšapmaksu, Jūs varat izmantot debeta un kredītkartes VISA, MasterCard, Maestro, ja esat aktivizējuši iespēju drošiem pirkumiem internetā. To ir iespējams aktivizēt savā internetbankā. Mirklī, kad kartes īpašnieka informācija, kartes numurs, derīguma termiņš un CVV ir aizpildīti, pasūtījuma summa tiks ieturēta no Jūsu kartes konta.

Ar bankas pārskaitījumu
Bankas pārskaitījumu var veikt uz priekšapmaksas rēķinā norādīto bankas kontu. Veicot apmāksu, lūdzu, ievadiet savu pasūtījuma numuru paskaidrojuma laukā, lai nodrošinātu, ka Jūsu pasūtījums tiek apstrādāts pēc iespējas ātrāk.

Piegāde

Izmkasas: 

€2,99 — Piegāde uz pakomātu (DPD)

Preces piegādāsim uz Jūsu vēlamo adresi
  1. Pasūtītās preces piegādāsim uz jebkuru Balijas nostūri. Noliktavās esošās preces tiek piegādātas 3 - 4 dienu laikā no maksājuma apstiprinājuma (pēc maksājuma apstiprināšanas, pasūtījuma statuss sistēmā mainās uz "Pasūtījums notiek"). Precīzs katras preces termiņš ir norādīts katras preces lapā. Pārvadājumu pakalpojumus sniedz mūsu partneri: Venipak, Omniva un DPD. Katrs jūsu pasūtījums tiek apstrādāts pēc iespējas ātrāk.
  2. Lielāku pilsētu iedzīvotājiem ir iespēja norādīt viņiem ērtāko piegādes laiku: no 8 līdz 14, no 14 līdz 17. vai no 18:00 līdz 22:00. Šo informāciju nodosim kurjeriem, kuri pēc iespējas centīsies piegādāt preci pircēja pieprasītajā laikā. Ja vēlamais laiks nav nodrošināts lielo pilsētu, kā arī citu pilsētu iedzīvotājiem, preces tiek piegādātas katru darba dienu no pulksten 10 līdz 16, tāpēc, izvēloties piegādes adresi, rūpīgi pārdomājiet, vai jūs vai jūsu ģimenes locekļi tajā laikā varēs būt mājās. Ja rodas šaubas, labāk izvēlēties preces nogādāt uz jūsu darba vietu vai citur, kur noteikti būs kāds, kas pieņems sūtījumu jūsu vietā vai vienojas ar mūsu menedžeriem par ērtāku piegādes datumu. Diemžēl mēs ne vienmēr varam precīzi paredzēt, kurā dienā tikko veiktais pasūtījums tiks piegādāts. Tas ir atkarīgs no apmaksas un apstiprināšanas laika, pasūtīto preču nonākšanas datuma un laika noliktavā, daudzumiem, noliktavām, no kurām preces tiks transportētas, papildu pakalpojumu izvēles (piemēram, datora montāža un testēšana) un līdzīgi. , apstākļus ne vienmēr var precīzi paredzēt un kontrolēt. Jebkurā gadījumā esiet drošs – mēs esam gatavi atbildēt uz visiem jūsu jautājumiem un darīt visu, kas ir mūsu gribā un spēkos, lai nodrošinātu ātru preču piegādi jums!
3. Sūtījumi var aizkavēties, ja esat nepareizi ievadījis piegādes adresi, pasta indeksu, tālruņa numuru vai kurjers nav atradis Jūs paredzētajā piegādes laikā. Apstiprinot pasūtījuma apmaksu (kad pasūtījuma statuss mainās uz "Pasūtījums notiek"), vadītāji parasti paziņo provizoriskos piegādes datumus un pēc tam tos atjaunina. Jebkurā gadījumā par precīzu piegādes datumu jums tiks paziņots vismaz vienu darba dienu iepriekš. Ja kāda iemesla dēļ pakomāta kurjers jūs neatrada pie jums mājās – noteikti ziņojiet, sarunāsim jaunu, Jums pieņemamu piegādes laiku.

Preču saņemšana
Saņemot preces, noteikti pārbaudiet visus iepakojumus un kastes. Iepakojums nedrīkst būt bojāts. Ja pamanāt, ka kastes ir atnākušas saplēstas, saliektas stūros, atvērtas vai kā citādi fiziski bojātas, šādu sūtījumu var nepieņemt. Ja nolemjat pieņemt bojātu sūtījumu, pieprasiet, lai sūtījuma pieņemšanas vai nodošanas dokumentā vai atsevišķā piegādes aktā tiktu precīzi un detalizēti aprakstīts precīzs piegādāto paku stāvoklis. Jebkurā gadījumā, pieņemot bojātu paku, kurjera priekšā izsaiņojiet sūtījumu un vizuāli pārbaudiet tajā esošās preces stāvokli.